duminică, 14 noiembrie 2010

18 ani!

Ce faci cand prietena ta,colega ta, cea cu care impartasesti orice si cu care vorbesti ore in sir zilnic si tot mai ai ceva de spus cand inchizi telefonul implineste 18 ani?
Hmmm dupa cateva ore de gandit la rece cateva idei imposibile am zis ca trebuie sa ii fac o surpriza.Chiar vineri cand am dat sala si am luat cu 25:)),ma tot gandeam ce as putea sa ii cumpar.Dupa ce m-am plimbat prin mall si m-am invartit am gasit lucrul potrivit o cutie nu prea mare,as putea spune chiar potrivita,cu niste piese de puzzle pe ea de culoare mov,roz si negru si in interior avea niste cutiute mai mici asezate una langa alta ca niste sertarase,dupa ce am cumparat-o m-am tot gandit ce as putea pune in interiorul fiecarui sertaras.In fine am cumparat tot cadoul care e foarte fain!Si la 00:00 m-am dus la ea la poarta cu cadou,tort,pomelo,artificii si lumanari,nu vroiam sa stric surpriza de a o scoate afara asa ca am inventat o chestiuta care stiam ca o sa o enerveze si am reusit sa o scot din casa.Am inceput sa cant la multi ani mai mult razand ,am dat foc la artificii si chiar a fost SURPRIZA!....Faptul ca am stat la povesti cu mama si toata familia ei m-a facut sa ma simt ca in zilele alea faine de Craciun,in care totul e plin de pace,armonie,veselie etc.stiti voi despre ce vorbesc.Imi cer scuze mamicii pentru ca nu am mancat..dar era trecut de ora 00:00.
La sfarsitul saptamanii am observat ca fericirea celor din jur e bucuria mea!
Te iubesc si iti multumesc ca esti alaturi de mine!
LA MULTI ANI ANCA!>:d<

1 comentarii:

anca spunea...

si da! a fost surpriza! nu a fost o chestiuta, a fost o chestie:)) multumesc! am sa tin minte toata viata! te iubesc!