vineri, 26 martie 2010

astenie de primavara sau...?

Hmm...am cam ezitat sa mai postez pe blog , gandindu-ma la cei care o sa il citeasca.Poate nu o sa inteleaga sau poate nu suntem pe aceeasi lungime de unda.Dar ma tot framanta o chestiuta sa ii zic asa.A venit primavara si ca tot omul ar trebui sa simti cheful ala de viata , sa reinvii odata cu natura si toate alea.Gresit!De cand si'a facut simtita prezenta luna martie am fost ingandurata , fara chef de nimic , zilele au fost mai extenuante ca niciodata , chiar trista si nu am vorbit mai deloc (asta da un lucru care nu mi se intampla foarte des).Si ma intreb de ce ? Unii au spus ca dragostea , altii ca e astenia de primavara.Pana la urma ce o fi ? Dragostea sigur nu , ma astept la altceva din partea sentimentului asta(al 9 lea cer,zile senine gen)dar daca as lua ideea ca "dragostea ori invie ori omoara"?prea drastic.Ma multumesc sa cred ca e astenia de primavara!

2 comentarii:

Laura. :) spunea...

Si pentru ca azi e sambata e zi de "Curatenie" si de "Te iubesc!".Peste tot,Dragostea! ;)))

Laura. :) spunea...

In concluzie eu zic ca e Dragostea!:x
Si e frumoasa Primavara!>:P.Eu ma simt in al9lea cer,chiar daca nu mi se potriveste vorba aia: "Primavara incepe cu tine!:x"
Hai incerca sa fii happy si cu chef de viata.:x