miercuri, 17 martie 2010

Haziness!

De doua zile singurul lucru care l'am facut cand am ajuns in fata pc'ului a fost sa tastez pe Google "templates for blogspot".In cele din urma am gasit ceva sa imi placa dar nu foarte mult,pe zi ce trece sunt tot mai pretentioasa in orice domeniu.Sa mergem mai departe,astazi cineva mi'a spus sa scriu si despre unele lucruri care nu prea imi plac...si m'am gandit ca am sa fac si lucrul acesta,poate intr'un viitor apropiat.E destul de dificil sa scrii lucruri care s'au intamplat in viata ta si de care nu vorbesti decat odata pe an sau cand esti constrans de imprejurari si nu ai alta optiune.Deci am sa scriu despre lucrurile mai putin placute care mi s'au intamplat.
Da maine e "praznicul"probabil din aceasta cauza astazi a fost liniste si pace la noi in clasa,ca sa se adevereasca proverbul"Linnistea dinaintea furtunii".Ne asteptam la cat mai multa agitatie,nervi,certuri si tot tacamul.

0 comentarii: